CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El president Puigdemont demana "mediació internacional" per abordar el conflicte català
El president Carles Puigdemont, al costat d'Oriol Junqueras i el conseller Turull, a la seva arribada a la reunió extraordinària del govern català. /EFE
72L’endemà de l’1-O, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha comparegut aquest dilluns davant els mitjans de comunicació per informar de la creació d’una comissió per investigar la Policia i “exigir” la seva retirada de Catalunya, “un poble que pacíficament és molt fort”.
Puigdemont ha defensat el resultat del referèndum “vinculant” i ha demanat el suport i la interveció internacional de la Unió Europea. “Ens hem guanyat el dret a ser escoltats i respectats”, ha dit.
Amb tot, el president català ha xifrat en 893 les persones ateses en resultar ferides pels cossos de seguretat de l’Estat. Quatre segueixen hospitalitzades i dues més continuen en pronòstic reservat. “Estem treballant a contrarellotge per fer una estimació dels danys materials de la brutal repressió policial”, ha afegit.
La Generalitat, ha confirmat Puigdemont, ha suspès la reunió habitual dels dimarts en vista a la convocatòria de vaga general. “Demà hem de tornar a ensenyar la nostra millor cara de civisme”, ha dit en resposata a les preguntes dels periodistes.
Per ampliar informació: L’endemà de l’1-O: manifestacions, anuncis de vaga per megafonia i classes al carrer
Així va explica IB3 Notícies la jornada de l’1-O minut a minut
La Generalitat diu que s’han dipositat 2,2 milions de paperetes, un 90% pel sí
Puigdemont: “Avui Catalunya s’ha guanyat la seva sobirania”
Les càrregues policials a Catalunya, imatge de portada en la premsa europea
L’Ibex 35 cau un 1,36% després del referèndum de Catalunya
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició