Des de Formentera fins a Mallorca, les Balears tornen a ser un punt de referència al congrés de gastronomia més important del país
Una de les millors croquetes de pernil ibèric del país té gust de Menorca. El xef José María Borràs ha quedat finalista al campionat que s’ha celebrat, un any més, al Madrid Fusión. Les Illes demostren el seu potencial culinari per mitjà dels seus xefs. Andreu Genestra ha reivindicat els usos dels greixos a la cuina. I Santi Taura ha destacat la reinterpretació de les receptes antigues a la cuina contemporània.
No hi ha cuiners sense productors. A banda dels productes de la terra més nostrats, també s’han exhibit aliments innovadors, com l’alternativa al cacau d’Es Garrover. Des de Formentera fins a Mallorca, les Balears tornen a ser un punt de referència al congrés de gastronomia més important del país.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses