Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
A Balears hi ha registrades 19 cooperatives d'habitatge privades
A Balears hi ha registrades 19 cooperatives d’habitatge: 9 a Mallorca, 8 a Eivissa i 1 a Menorca. Algunes fa més de 30 anys que existeixen i ja tenen el seu habitatge, per tant, no poden accedir a la convocatòria pública d’habitatge protegit.
Algunes associacions com Kanostra, exclusivament de gent gran, asseguren que si es destinassin terrenys públics per a ells, s’hi acollirien. Rebutgen anar a viure a una residència i volen compartir la resta d’anys en comunitat.
Els defensors del cooperativisme creuen que el model de cedir terrenys públics podria ser la solució pels professionals que no poden accedir a un habitatge a Eivissa.
El sistema de titularitat col·lectiva esquiva l’especulació en el mercat immobiliari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes