Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Vol organitzar una consulta telemàtica per decidir quines de les dues opcions prefereix la gent
116
Gent per Ciutadella aposta per fer una consulta ciutadana sobre la ubicació definitiva de l’estació d’autobusos. La formació sosté que és el moment de donar veu als ciutadans, aprofitant que el Pla General contempla dues possibilitats, el canal salat i la via perimetral. Asseguren que conèixer l‘opinió dels ciutadans no ha de generar rebuig i que amb les noves tecnologies es viable fer un procés participatiu àgil i objectiu.
Des de Gent per Ciutadella es comprometen a assumir el resultat de la votació, sigui quin sigui, i tirar endavant la nova estació de busos, una infraestructura que s’ha de posar en marxa de manera ‘imminent’.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats