Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Silvia Tur serà la cap de llista de la coalició i l'encarregada d'ocupar l'escó els 4 anys de legislatura
Passaven uns minuts de les 9 de la nit quan es va fer oficial l’acord de coalició a la candidatura al Parlament entre socialistes i Gent Per Formentera. Després d’hores de negociació, Silvia Tur serà la candidata al Parlament per a les pròximes eleccions del 28 de maig i l’encarregada d’ocupar l’escó de Formentera durant tota la legislatura.
La imputació de Tur en el “cas bomber”, que es remunta a l’any 2013, quan era Consellera de Medi Ambient, per haver comès presumptes irregularitats en la selecció del personal de bombers, va fer que EU no se sumés a la coalició. Un fet que no ha impedit que els socialistes aprovessin l’acord.
En aquesta ocasió no hi haurà repartiments de temps entre els 4 anys de legislatura, com sí que va ocórrer en 2019.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles