Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Jaume Rosselló, Pep Aspas i Joan Roca acaben de publicar 'Minialien', el seu primer disc
Patrons rítmics poc habituals, melodies i harmonies que no ens deixen acomodar i un so molt treballat que va de la netedad dels jazz a les distorsions més brutes del rock progressiu. Així és la música de Geometrical Sardine, el projecte sorgit entre Jaume Rosselló, Joan Roca i Pep Aspas, tots estudiants de clàssic i jazz al Conservatori Superior de Música de les Illes Balears.
El seu debut discogràfic és ‘Minialien’. Un disc de 7 talls, que ballen entre el jazz, la música clàssica i el rock progressiu. És fruit de més d’un any de feina al local d’assaig i l’han enregistrat en directe a Barcelona. El disc l’ha mesclat i masteritzat Joan Miquel Oliver, company de Joan Roca a Antònia Font.
Geometrical Sardine es presentarà davant el públic aquest pròxim dissabte a Can Alcolver, a Palma. Serà a partir de les 20.30 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital