Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Jaume Rosselló, Pep Aspas i Joan Roca acaben de publicar 'Minialien', el seu primer disc
Patrons rítmics poc habituals, melodies i harmonies que no ens deixen acomodar i un so molt treballat que va de la netedad dels jazz a les distorsions més brutes del rock progressiu. Així és la música de Geometrical Sardine, el projecte sorgit entre Jaume Rosselló, Joan Roca i Pep Aspas, tots estudiants de clàssic i jazz al Conservatori Superior de Música de les Illes Balears.
El seu debut discogràfic és ‘Minialien’. Un disc de 7 talls, que ballen entre el jazz, la música clàssica i el rock progressiu. És fruit de més d’un any de feina al local d’assaig i l’han enregistrat en directe a Barcelona. El disc l’ha mesclat i masteritzat Joan Miquel Oliver, company de Joan Roca a Antònia Font.
Geometrical Sardine es presentarà davant el públic aquest pròxim dissabte a Can Alcolver, a Palma. Serà a partir de les 20.30 hores.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases