Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La seva exposició és una de les dues propostes de la galeria Pelaires per l'Art Palma Summer. També inaugura "La piel que muda el mundo", del murcià Segio Porlán
Crea grans bombolles de sabó amb pigments que esclaten sobre el llenç, una tècnica experimental i complexa marca de la casa de l’artista txec Georg Dokoupil. Formes amorfes de colors intensos sorgides a mig camí entre el control i l’atzar. Pintures sense títol i sense explicació. Imatges que només es representen a si mateixes i al procés que les ha creat. Pura experiència visual.
També a Pelaires, el murcià Sergio Porlán explora el territori fronterer entre el que és corpori i la fredor tecnològica. Peces ambigües, que són pell o paisatge o esquelet o closca. Belles i inquietants.
Dues propostes que formen part de l’Art Palma Summer. De sis a deu de la nit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació