George Benson és una llegenda viva de la música. La seva versatilitat l’ha dut pel jazz, el swing, el soul i, fins i tot, el pop. Aquesta dimarts al vespre actuarà a Mallorca, per segon cop en la seva extensa carrera musical.
Benson, de 74 anys, avança que serà un concert amb un repertori improvisat, però garanteix que hi seran tots els seus grans clàssics. De la quarentena d’àlbums publicats, destaquen èxits com “Give me the night” o “On Broadway”. El músic de Pensilvània, que acumula fins a 10 premis Grammy, es confessa un enamorat de la guitarra. De fet, diu que encara la toca gairebé cada dia.
Els que vulguin comprovar la seva habilitat sobre les sis cordes tenen l’oportunitat aquesta dimarts, a partir de les 22.00 hores, a Port Adriano.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés