Desarticulada la major xarxa criminal de tràfic de drogues a Menorca
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Intentarà pujar 18 cims de més de 1000 metres de la Serra de Tramuntana. Una aventura amb principi i final a Caimari
Gerard Merce és un amant de les curses de muntanya. Vigent campió de la mitja Tramuntana Travessa, volia aprofitar les vacances per fer el que més li agrada.
Però el que semblava un entrenament més, es va convertir en un repte solidari.
Donar visibilitat al projecte de Pere Garau. L’atleta, que també és de Caimari i que va guanyar la Tramuntana Travessa, es va proposar recórrer 1000 quilòmetres durant el 2019. Tot amb l’objectiu de conscienciar la societat sobre una estranya malaltia neurodegenerativa, l’Andrade. Una malaltia que afecta especialment Caimari.
Ara, Gerard Merce té per davant quasi 24 hores de cursa on l’objectiu no és fer quilòmetres.
Per aquest desafiament, Gerard Merce disposarà d’una bicicleta per facilitar els desplaçaments entre cims. Això, sí, no hi anirà tot sol.
La serra de Tramuntana ja espera Gerard Merce. Un repte improvisat que sumarà forces per una bona causa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues