L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El conjunt vermell té les baixes de Valjent i Galarreta per sanció
150
Després de l’aturada pel mundial, la lliga torna a entrar a escena. Enrere queda el parèntesi obligat de mes i mig que al Mallorca li va arribar en el seu moment més dolç de la temporada. A les darreres jornades disputades, la maquinària vermella funcionava com un tir: 10 punts sumats dels darrers 12 possibles amb victòries de prestigi contra rivals com el València, el Vila-real o l’Atlètic de Madrid. Uns resultats que han permès Javier Aguirre i companyia menjar el torrons de Nadal amb total tranquil·litat. Amb el seu Mallorca còmodament situat a la mitja taula, ara l’única preocupació del mexicà és reenganxar-se a la lliga com si aquesta aturada no hagués existit.
Tot el contrari passa a Getafe. El pròxim rival del Mallorca necessitava com ningú fer un “reset”. Per ells, els darrers tres mesos han estat un autèntic malson. Només 1 victòria en les darreres 8 jornades de lliga i va ser contra l’Elx, el coer de la categoria.
Aquest ha estat l’únic oasi que s’ha trobat un equip a qui jugar a casa també se li fa costa per amunt. Dels 7 partits disputats al Coliseum Alfonso Perez només n’ha guanyat 1 i d’aquest triomf, contra la Reial Societat, han passat ja tres mesos i mig. Ara mateix només 3 punts separen l’equip madrileny del descens i el seu tècnic Quique Sánchez Flores està més qüestionat que mai.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues