Borrell afirma que la detenció s'ha fet per ordre dels Estats Units
Els cossos de seguretat i del port de Gibraltar han detingut en aigües de l’Estret aquest superpetrolier. Creuen que traslladava una càrrega de cru a un port de Síria. El carregament incompliria les sancions imposades per la Unió Europea. El ministre principal del Penyal, Fabián Picardo, ha informat per carta als presidents de la Comissió Europea i del Consell per informar-los de les sancions que ha fet complir.
El Minsitre d’Exteriors en funcions, Josep Borrell, ha assegurat que la detenció del petrolier s’ha fet per ordre dels Estats Units.
Els frescos del segle XVIII pateixen greus danys per la humitat. Sense ajudes públiques, la propietat impulsa una campanya de micromecenatge per restaurar-los
Fou una de les figures importants d'aquell incipient Canal 4