Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Els centenars d'escolars que han participat han seguit pistes i superat diferents reptes repartits per diversos punts de la ciutat medieval
Carrers plens de personatges medievals, enigmes i proves per resoldre. Així arrenca avui a Vara de Rey aquesta gimcana solidària que converteix el centre d’Eivissa en un gran joc d’aventura. Els alumnes participants han de seguir pistes i superar diferents reptes repartits per diversos punts de la ciutat medieval. Cada prova completada els permet avançar en el recorregut i aconseguir una polsera com a símbol del seu progrés.
La jornada comença amb la trobada amb el Rei Xerraire i la Criada Enfadada. Per entrar al “regne”, cada participant fa un petit tribut solidari destinat íntegrament a Proyecto Juntos. L’objectiu de l’entitat és ajudar infants hospitalitzats i la seva família a fer més suportables les estades mèdiques a través del joc, l’humor i la fantasia. Una activitat que combina aprenentatge, solidaritat i treball en equip en ple ambient medieval.
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²