‘Stickers’ en català per fomentar les expressions populars
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
Anuncia que ara negociarà la formació de l'Executiu i el seu programa
El president de la República, Sergio Mattarella, ha encarregat avui a l’actual primer ministre en funcions, Giuseppe Conte, la formació d’un nou Govern a Itàlia. Conte ha acceptat l’encàrrec amb reserves i ha anunciat que ara negociarà la formació del nou govern i el seu programa.
L’encàrrec arriba després de l’acord aconseguit entre el Moviment 5 Estrelles i el Partit Democràtic. La formació d’un nou Executiu evitaria l’avançament electoral que pretenia el líder de la Lliga, Matteo Salvini, causant d’aquesta crisi política en presentar una moció de censura contra Conte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge