Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El grup resultant tendrà 1.500 punts de venda, uns 6.000 treballadors i una facturació superior a 3.700 milions d'euros
160
Globalia i Barceló han conclòs aquest divendres les negociacions per a fusionar les seves divisions de viatges (Halcón Viajes/Travelplan i Ávoris), i així crear un gegant del sector a Espanya, amb 1.500 punts de venda, uns 6.000 treballadors i una facturació superior a 3.700 milions d’euros. Es tracta d’una fusió al 50% entre les àrees al detall i de turoperador dels dos majors grups turístics espanyols, operació que, després de la signatura de l’acord definitiu, quedarà subjecta a l’aprovació de la Competència.
El grup resultant de la fusió mantendrà les marques Halcón Viajes i B the Travel Brand i asseguren que no tancaran cap de les prop de 1.500 agències de viatges amb les quals comptarà, ha informat avui Globalia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania