Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Se suma a la llista de polítics de les illes que en l'últim mes s'han contagiat de la covid-19, com Mercedes Garrido o Francina Armengol
La vicepresidenta del Parlament balear, Gloria Santiago, en una imatge d'arxiu
346La vicepresidenta del Parlament balear, Gloria Santiago, ha confirmat aquest dissabte el seu positiu en covid-19 després de sotmetre’s a un autotest d’antígens. La també diputada d’Unides Podem a la cambra autonòmica així ho ha informat en un missatge a les seves xarxes socials, que acompanya amb una imatge que mostra el resultat positiu del test. Santiago ha dit que s’ha sotmès a la prova després de passar la nit amb molta febre. “De moment, gràcies a les vacunes, només és febre i mal de cap”, ha apuntat la representant eivissenca.
D’aquesta manera, Santiago se suma a la llista de polítics de les illes que en l’últim mes s’han contagiat de la covid-19, com el cas de la consellera Mercedes Garrido, que va anunciar el seu positiu el 6 de gener, o la presidenta del Govern, Francina Armengol, que va reprendre la seva agenda el 30 de desembre després de passar la infecció.

Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles