El trio familiar compost pels germans Joan i Pau Gual i el seu cosí Joan Amengual té una capacitat innata a l’hora de compondre partitures diferents, perfectament immerses en gèneres com el garatge, el punk, el surf o el rock. Música punxant, de caràcter adolescent i mancada dels esperons de l’edat o de les llargues trajectòries. Go Cactus és un revulsiu sonor més que interessant.
Després de tastar els escenaris amb altres grups, és ara quan la trajectòria d’aquests mallorquins agafa el camí cap a la consolidació, i ho fa debutant amb un EP anomenat ‘Hi, we are Cactus‘ (Blau, 2016), que compta amb la producció d’un dels noms més rellevants de l’escena alternativa estatal: Paco Loco.
Gràcies a la projecció de les xarxes socials, els tres músics completaren amb èxit una campanya de micromecenatge que els va permetre costejar les despeses del seu primer treball.
Amb tot, mesclat amb un directe potent, dels que serveixen per mostrar actitud i qualitat a parts iguals, s’han convertit, amb “something in your drink”, en els guanyadors del concurs ‘Música per travessar l’estiu’ d’IB3 .
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés