Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La portaveu Margalida Ramis alerta que esquivar el problema de la saturació és el que augmenta la conflictivitat social
En una entrevista concedida a IB3 ràdio, la portaveu del GOB, Margalida Ramis, ha assegurat que “no estam contra el turista, però necessitam les eines que facin falta perquè des de les institucions es reaccioni”. Una reacció contra la massificació i el que ha qualificat de “descontrol” de les places, que, diu, ja s’ha demorat massa.
Ramis s’ha mostrat crítica amb la regulació que s’ha fet del lloguer vacacional fins ara, que, assegura, ha permès de fet augmentar el nombre de places.
Quant a l’ús de material procedent d’incineració de Son Reus per a l’obra del Port de Palma, el GOB ho ha denunciat a la Fiscalia per la possible contaminació per metalls pesants, en abocar directament el material a l’aigua fora encapsular. A més, els preocupa la presència de plàstic mal cremats, que al seu parer podria ser indici d’una incineració mal feta.
La Delegació del govern espanyol sancionarà els responsables de les accions contra el turisme
El GOB insta la Fiscalia a investigar l’abocament d’escòries al port de Palma
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols