Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Després de quatre partits sense fer-ho, els eivissencs han tornat a veure porta
195
La UD Eivissa, gràcies a un gol de David Goldar a vint minuts del final, ha salvat un punt al municipal de Can Misses davant el Girona (1-1), que s’havia avançat en la primera meitat amb un gol de penal de l’uruguaià Cristhian Stuani.
A punt han estat els eivissencs de reviure el malson de perdre per tercera vegada com a locals per un penal, com va passar en els anteriors partits a Can Misses davant l’Almeria i la Ponferradina.
Els de Michel no han aconseguit emportar-se els tres punts que buscaven per a situar-se en posicions de ‘play off’, mentre els locals han trencat la seva ratxa de quatre partits consecutius sense marcar i sense guanyar.
Ho ha fet gràcies a un gol de Goldar, després d’un servei de cantonada de Morillas rematat per Castel i rebutjat pel porter del Girona, que ha deixat la pilota morta dins l’àrea i el central galleg de l’Eivissa ha marcat a plaer.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues