Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
El brasiler es fa un autogol però es va redimir amb un espectacular gol d'esperó per capgirar el marcador
El Palma Futsal fa una passa endavant. Els de Vadillo remunten al Saragossa per sumar la cinquena jornada consecutiva sense perdre. Abans del partit, els gimnastes Nicolau Mir i Cintia Rodríguez, classificats per als Jocs de Tòquio, varen rebre l’homenatge del club.
El Palma hagué de remar contracorrent. El Saragossa s’avança amb una acció desafortunada de Diego Nunes, que es marca en pròpia porta.
Només quatre minuts més tard, Catela transforma un penal sobre Hamza per fer l’1-1. El Palma ho seguí intentant, però va ser Diego Nunes qui ens va regalar una obra d’art per fer el 2-1. El brasiler va fer oblidar el gol en pròpia porta amb la seva primera diana de la temporada.
Però no seria la darrera. A la represa, l’ala aprofita una passada de Ximbinha per fer el 3-1. Un minut més tard, Hamza va fer el 4-1. El Saragossa escurçà distàncies gràcies a un gol de Trasobares. Joao, amb una jugada individual, va tancar la golejada.
L’altra gran notícia del vespre va ser la reaparició d’Eloy Rojas, després de mes i mig lesionat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats