El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
El pianista David Gómez va tocar vuit peces acompanyat per la llum de 2.000 espelmes
A Eivissa ja ha començat un dels clàssics de l’estiu, la vint-i-sisena edició del Festival Internacional de Música i Concurs de Piano.
El pianista David Gómez ha estat l’encarregat d’obrir aquesta edició, va ser anit passada acompanyat per la llum de dues mil espelmes.
Gómez va interpretar vuit peces dedicades a la verge de Lluc a la plaça del poble de Sant Carles. Aquest és el concert inaugural, però tant el concurs com el festival se celebren durant tot el mes d’agost i fins al dia 31 que conclourà amb el lliurament de premis del concurs de piano.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa