Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El fins ara president de l'Audiència Provincial deixa el càrrec per optar a una plaça en el TSJIB
El president de l’Audiència Provincial, Diego Gómez-Reino, deixa el càrrec per poder optar a una plaça en la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de Balears. La seva sortida es produeix en plena crisi del Consell General del Poder Judicial (CGPJ).
En una entrevista concedida aquest dijous al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio, el magistrat admet que s’està donant una imatge negativa de la institució. “És el Parlament qui ha d’escollir, amb una majoria qualificada, els integrants del CGPJ, però els partits majoritaris escenifiquen que són ells els que han d’elegir, donant la impressió que col·locaran en aquest òrgan jutges afins”, explica. Per això, Gómez-Reino defensa que hi hagi canvis. “Hem de tornar al sistema en què escollien els jutges” conclou.
Rafael Mozo, nou president del CGPJ triat per àmplia majoria
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703