Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

La família ha denunciat l'Hospital Son Llátzer per mala praxis perquè, assegura, que a Urgències la varen enviar a ca seva tot i que tenia símptomes del virus
La família de l’al·lota de 18 anys que va morir a Mallorca per covid ha denunciat l’Hospital Son Llátzer per mala praxis perquè, assegura, que a Urgències la varen enviar a ca seva tot i que tenia símptomes del virus. Davant això, la consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha assegurat que s’investigarà el tipus d’atenció que se li va donar a la víctima i es donarà una resposta a la família.
“La malaltia de la Covid ha demostrat que té aquesta capacitat d’evolucionar de manera cruel, a vegades de manera terrible, de manera molt ràpida, imprevisible. Evidentment com feim amb qualsevol altra queixa doncs s’estudia la situació, l’atenció que s’ha pogut donar i se dona sempre una resposta a la família”. “Els usuaris tenen dret d’utilitzar la via que considerin més oportuna. més que preocupació, a vegades entristeix per si l’actuació ha estat correcta en tot moment. Els professionals s’estan deixant la pell per atendre a tothom”, ha assegurat la consellera Gómez.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13