El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Avui dematí ha pres possessió del seu càrrec el nou cap de la policia nacional de Balears. Gonzalo Espino té clars els seus objectius com a nou responsable de l'entitat. Entre les seves prioritats hi ha la de posar fi a la violència masclista i aprofundir en la col·laboració entre cossos policials
El nou cap de la Policia Nacional a les Balears, Gonzalo Espino, té com a objectiu principal la lluita contra la violència masclista. No vol que es tornin a repetir imatges com les del passat 15 de novembre i assegura que les víctimes necessiten més protecció.
Espino és conscient que la població es multiplica en els mesos d’estiu i afirma que la seguretat ha de ser un valor afegit per ajudar a la prosperitat dels habitants de les illes. Per això, tenen també com a objectiu preferent la lluita contra el tràfic de drogues.
Una eina per aconseguir aquests objectius, segons Espino, seria la col·laboració i cooperació entre els diferents cossos policials a les illes per prestar un millor servei als ciutadans.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran