El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Els mòbils Huawei que es fabriquin a partir d'ara no podran incorporar cap de les aplicacions de Google
El cop de Google a Huawei ja ha causat la resposta del govern xinès, que mitjançant el seu portaveu d’Exteriors a fet saber que donarà suport a l’empresa, per tal que prengui les mesures legals oportunes i defensi els seus drets. La decisió arriba poc després que Donald Trump declarés una emergència nacional per prohibir a les empreses estatunidenques fer negocis amb empreses que, suposadament, intenten espiar al país.
Els mòbils Huawei que es fabriquin a partir d’ara no podran incorporar cap de les aplicacions de Google ni descarregar-ne d’altres des de Play Store. El veto no s’aplica als aparells que ja estan al mercat.
La decisió de Google també afecta el sistema operatiu Android amb el qual operen tots els mòbils Huawei. I això no només als terminals nous, sinó que també els vells, que tampoc no podran instal·lar la darrera versió del programa.
Els experts creuen que l’atac a Huawei pot acabar fent que augmenti els preus dels mòbils, tauletes i connexió a internet, ja que l’empresa xinesa destaca com a proveïdor de xarxes 4G per a les companyies principals.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta