El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Aptur demana celeritat perquè aquesta temporada els llogadors puguin operar amb garanties
El Govern de les Illes Balears adverteix als propietaris d’habitatges sense llicència que si no retiren els anuncis de les plataformes de lloguer turístic, poden acabar multats.
La sanció interposada contra Airbnb no comporta, de moment, cap conseqüència directa per als propietaris, però sí que podria suposar l’obertura de nous expedients si continuen publicant l’oferta no reglada.
Un dia després de conèixer-se la multa de 300.000 euros a Airbnb, anuncis que vèiem dilluns, continuen encara penjats a la web d’aquest portal turístic. La sanció per als propietaris és de fins a 40.000 euros.
Aptur demana celeritat a l’Administració perquè aquesta temporada els llogadors puguin operar amb garanties.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits