El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Conselleria d’Afers Socials i Esports ha substitut l’expedient informatiu obert divendres per un expedient disciplinari
120
El Govern de les Illes Balears ha informat avui que ha apartat provisionalment dels estrenaments els dos entrenadors del CTEIB acusats d’assetjament i vexacions, “per garantir el procés d’investigació que duu a terme l’instructora de l’expedient i per tal de protegir a les parts afectades, durant el temps que duri la investigació interna i per qüestions estrictament de prudència”.
La Conselleria d’Afers Socials i Esports ha decidit substituir l’expedient informatiu obert divendres per un expedient disciplinari. Per altra banda, la comissió d’ètica del centre reunida ahir, ha donat per adequada la decisió presa divendres d’obrir expedient informatiu als dos tècnics citats per presumpte assetjament verbal i psicològic. Al mateix temps, i ja que existeix una investigació judicial en marxa, ha conclòs que, de moment, no cal pronunciament al respecte.
“M’insultaven, se’n reien de jo i em ridiculitzaven davant dels meus companys i em feien sentir malament a tots els entrenaments”, ha denunciat un dels atletes, que també assegura haver presenciat insults i assetjament a la companya de 17 anys, que va denunciar els fets el 16 de setembre davant la Policia Nacional. Ell també ha estat víctima d’assetjament i humiliacions per part dels dos entrenadors.
“M’insultaven i em ridiculitzaven a cada entrenament”
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle