Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

En el seu discurs del debat de política general, la presidenta també ha anunciat un tren fins a Llucmajor
La presidenta del Govern, Marga Prohens, aquest dimarts al Parlament. / TOMÀS MOYÀ - EUROPA PRESS
199➡ Pots llegir aquí el discurs sencer de la presidenta.
Un tren fins a Llucmajor i un decret amb les primeres mesures per fer front a la saturació turística han estat dos dels anuncis que ha fet la presidenta del Govern, Marga Prohens, en el seu discurs que ha encetat el debat de política general de la comunitat aquest dimarts al Parlament. Durant gairebé una hora i mitja, ha desgranat les polítiques duites a terme i també les previstes.
El Govern aprovarà un decret llei de mesures urgents el pròxim mes de febrer per fer front a la massificació turística amb mesures que comptaran amb el consens de la Mesa per al pacte social i polític per a la sostenibilitat econòmica, social i ambiental de les Illes Balears. Així ho ha anunciat la presidenta del Govern, Marga Prohens, en el seu primer discurs en el debat de política general que ha començat aquest dimarts al Parlament amb la seva intervenció. “Ara és l’hora de les propostes i compt amb vostès per enriquir amb les seves aportacions el debat per adoptar les primeres mesures per a la temporada que ve”, ha expressat la presidenta.
La presidenta del Govern també ha anunciat que mentre continua reclamant a Madrid el pagament dels convenis de carreters i ferroviaris, bestraurà els doblers per posar en marxa el projecte dle tren a Llucmajor.
També per a l’any que ve l’executiu preveu aprovar un nou decret de simplificació administrativa i una nova llei d’habitatge. Mentrestant, Prohens ha anunciat que s’incrementaran els requisits dels residents per accedir a polítiques públiques.
La presidenta ha insistit que tampoc no renunciarà a un millor finançament per a les Illes Balears. I un anunci també pel que fa al sostre de despesa per a l’any que ve, que arribarà als 6.500 milions d’euros. Prohens també ha anunciat un pla pilot de vacunació a les escoles i que es fa feina per reformar els currículums educatius.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi