Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Govern central, UGT i Comissions Obreres han firmen l'acord de reforma de les pensions. S'espera que l'Executiu aprovi el projecte com a reial decret en el pròxim Consell de Ministres
Suficiència, equitat i sostenibilitat són els tres principis bàsics de la reforma de les pensions que impulsa el Govern de Pedro Sánchez. Així ho ha assegurat aquest dimecres el ministre d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luís Escrivá, que ha detallat els elements substancials del projecte, l’objectiu del qual és, per damunt de tot, “augmentar els ingressos del sistema”.
Així, quant a les pensions mínimes contributives, l’objectiu és que amb vista al 2027, arribi al 60 % de la renda mínima mitjana per a cada llar on habitin dos adults. També hi ha canvis per pal·liar la bretxa de gènere, amb un augment del 10 % de les pensions per a les dones i la incorporació d’una quota de solidaritat per als salaris més elevats, que pujaran fins al 6 % l’any 2044.
Període de còmput
El text també planteja un canvi en el període de còmput de la pensió, que a partir de la reforma es calcularà o amb els últims 25 anys cotitzats o amb 29 anys, dels quals es podran excloure els dos pitjors.
Els secretaris generals de Comissions Obreres i d’UGT han ratificat l’acord en un acte a la seu del ministeri. Tots dos han recriminat a la patronal de la CEOE haver rebutjat la reforma.
S’espera que el Govern central aprovi el projecte com a reial decret en el pròxim Consell de Ministres.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols