La junta de la patronal hotelera de Menorca es reuneix amb la presidenta Armengol i el conseller de Turisme, Iago Negueruela
La patronal hotelera de Menorca ha cercat aquest dimecres la complicitat del Govern balear per fer front a la crisi provocada per la pandèmia en el sector turístic de l’illa. La junta d’ASHOME s’ha reunit amb la presidenta Armengol i el conseller de Turisme, Iago Negueruela, amb l’objectiu de trobar el suport que diu que no rep del Consell de Menorca, del qual critica que marca la promoció de l’illa d’amagat del sector. El president dels hotelers menorquins, Lluís Casals, ha dit que el Govern l’ha escoltat, i que s’ha compromès a fer possible la unitat d’acció entre empresaris i administració per intentar mitigar els efectes de la Covid-19 sobre els establiments hotelers de Menorca. Amb aquest acord, el Govern Balear, el Consell de Menorca i ASHOME treballaran conjuntament per promocionar Menorca, amb un tractament diferenciat de la resta d’illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda