L’anunci del ministre Íñigo de la Serna no ha provocat l’eufòria dins la conselleria d’Habitatge. El primer motiu d’escepticisme arriba per la principal aposta de Madrid: més compra que lloguer. Aquestes ajudes estan, ara mateix, a l’espera que Madrid les convoqui: quan ho faci, Balears treurà les seves, que són complementàries en el cas dels pitiüsos que compleixin els requisits. Al marge d’aquestes ajudes, el Govern fa feina per donar sortida a una llista d’espera ben llarga. Les plataformes d’ajuda als que necessiten un habitatge assequible estan ben atentes a totes aquestes notícies. Els milers d’afectats esperen que es passi de les paraules als fets per poder tenir un habitatge assequible.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.