Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La directora de l'agència espanyola de cooperació, Aina Calvo, ressalta la importància dels objectius de l'Agenda 2030
107
El Govern de les Illes destina enguany 6 milions d’euros a cooperació. En total, durant tota la legislatura, n’haurà destinat 13 milions.
És una de les dades que ha ofert la consellera d’Afers Socials i Cooperació, Fina Santiago, a la XII Trobada de Comunitats Autònomes i Cooperació per al Desenvolupament, celebrada a Es Baluard de Palma.
La trobada coincideix amb la visita a Palma de la directora de l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament, l’exbatlessa de Palma, Aina Calvo. Ha participat en una taula rodona sobre cooperació a la UIB. S’ha centrat, sobretot, en l’evolució dels objectius marcats a l’Agenda 2030.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes