Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Els programes amb efectius estrangers continuaran i es vol augmentar el control sobre les acampades i el lloguer turístic il·legal
La delegació del govern espanyol a les Illes demanarà reforços policials al Ministeri de l’Interior per cobrir la temporada turística a l’illa d’Eivissa. L’any passat, els agents arribats de fora varen quedar entre tres i cinc mesos en compte de dos mesos com al 2016 per cobrir l’allargament de la temporada.
També de cara a l’estiu, es donarà continuïtat als programes de policia mixta que ja s’han fet durant els darrers anys amb efectius policials estrangers.
A la junta local de seguretat, Santa Eulària ha demanat que hi hagi un major control per evitar les acampades il·legals i han sol·licitat col·laboració per perseguir el lloguer turístic il·legal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions