Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La ministra Reyes Maroto assegura que es vol començar a treballar més en la destinació que en el producte
 80
                                
                
                
				80
                La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha dit avui dimecres que el govern espanyol treballa per minimitzar l'”impacte negatiu” que tindrà en el turisme la sortida del Regne Unit de la Unió Europea i s’ha mostrat “optimista” pel fet que la UE i Londres aconsegueixin un acord sobre el Brèxit.   L’ambaixador del Regne Unit llança un missatge de tranquil·litat als residents britànics a Balears pel Brèxit
“En alguna cosa es notarà, d’estar dins el Regne Unit en la Unió Europea a no estar-hi. Tots som conscients que hi haurà un impacte negatiu, el que hem de fer és minimitzar-ho”, ha dit Maroto durant la seva participació en un desdejuni informatiu a Madrid, organitzat pel ‘Club Diálogos para la Democracia’.
“És una preocupació que tenim”, ha afegit la ministra, que ha destacat les reunions “a alt nivell”, amb una “interlocució directa amb el govern del Regne Unit”, que està mantenint el seu executiu fent honor a aconseguir que aquest acord sigui possible i hi hagi “tranquil·litat” a l’hora de fer la transició. “Som optimistes. El nostre paper ara és treballar amb les institucions perquè aquest acord sigui una realitat”, ha afegit i ha explicat que amb les empreses estan treballant “en plans de contingència”.
La ministra ha destacat que un dels mercats en els quals s’està reduint l’arribada de turistes és el britànic, però ha assenyalat que això no es deu al Brèxit, sinó al tipus de canvi i a la recuperació de les destinacions dels quals hi havia turistes prestats. La ministra ha insistit que s’està produint “una normalització de fluxos” perquè els turistes prestats “estan deixant de venir” i això obliga a situar les prioritats i saber a on es vol anar.
En aquest sentit, ha destacat que l’executiu central vol començar a treballar més en la destinació que en el producte, posarà en marxa en els propers dies la xarxa de destinacions turístiques intel·ligents i prioritzarà dins de l’estratègia el turisme interior.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
