L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

En tres anys, es crearan 4.500 llocs de feina públics en l'àmbit de la salut, 3.000 en educació i 250 en els serveis generals de la Comunitat
/ EUROPA PRESS
57La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha anunciat aquest dilluns que les Illes Balears crearan 7.750 places d’empleats públics en tres anys: 4.500 en l’àmbit de la salut, 3.000 en educació i 250 en els serveis generals de la Comunitat Autònoma. “És la major macro-oposició que hi ha hagut mai a les Illes”, ha dit.
Després de la reunió de la Mesa de l’Empleat Públic, Armengol ha defensat el paper dels empleats públics per donar un bon servei als ciutadans. “Per nosaltres, des del Govern que tinc l’honor de presidir, és fonamental l’ocupació pública”, ha defensat la presidenta, que ha criticat “l’austeritat mal entesa” del govern del PP, en retallar llocs de treball públics la passada legislatura.
L’acte ha comptat amb l’assistència del vicepresident del Govern, Biel Barceló, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, Catalina Cladera, el conseller d’Educació i Universitat, Martí March, la consellera de Salut, Patricia Gómez, i representants sindicals.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
El fenomen ha esquivat Eivissa, amb sol durant quasi tot el matí