Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Segons la institució insular, hi ha més de 4.000 expedients pendents i acumulen un any de retard en la tramitació
                            
                            El Govern i el Consell de Mallorca uneixen forces per lluitar contra l’oferta turística il·legal. La institució insular disposarà de la informació de l’Agència Tributària sobre el cobrament de l’impost turístic. Així s’ha acordat en una reunió entre representants de les dues institucions. D’aquesta manera, el Consell podrà creuar les dades i saber si els habitatges tenen o no llicència turística. Segons la institució insular, hi ha més de 4.000 expedients pendents i acumulen un any de retard en la tramitació.
“Proposta poc valenta”
Per la seva part, la portaveu del PSIB-PSOE al Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha assegurat que la proposta del Consell i el Govern està “incompleta” i és “poc valenta”. “Costa i Galmés han anunciat que la ATIB disposa de dades sobre empreses que comercialitzen habitatges de lloguer vacacional a Mallorca, però no han dit què faran perquè el Consell les pugui usar per trobar i sancionar l’oferta il·legal”, ha dit Cladera.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes