L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els usuaris hauran d'indicar el dia que aniran a pescar, la modalitat de pesca i el nombre de persones de l'embarcació
La Reserva Marina de la Punta de Sa Creu protegeix més de 1.000 hectàrees situades prop de La Mola amb un gran valor ecològic i pesquer. No és una reserva integral, és a dir, no està prohibida la pesca, però sí que es limita l’activitat a determinats mesos de l’any. Els afectats principals per aquesta nova limitació són els pescadors d’Es Caló i de La Mola.
A banda de la llicència de pesca recreativa, els usuaris hauran d’obtenir un permís per pescar dins aquesta reserva. Els pescadors tendran a la seva disposició una aplicació mòbil anomenada “Diari de Pesca” mitjançant la qual hauran d’indicar el dia que aniran a pescar, la modalitat de pesca que duran a terme i el nombre de persones de l’embarcació. A més, en finalitzar s’haurà d’indicar també el nombre de captures o adjuntar una fotografia. L’objectiu: permetre analitzar la recuperació marina de la zona.
Els populars, per la seva banda, lamenten que s’hagi informat ara d’aquesta nova regulació quan el Decret de la Reserva es va aprovar fa 4 mesos i denuncien l’absència de la nova embarcació que ha de vigilar la zona.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues