La vicepresidenta, Bel Busquets, assegura que s'ha de continuar fent feina per a millora-lo
Reaccions polítiques a l’entrada en vigor del Règim Especial per a les Balears (REIB) aprovat en el Consell de Ministres ahir divendres. La vicepresidenta del Govern, Bel Busquets, ha assegurat que el document és una primera passa i que s’ha de continuar fent feina per a millora-lo.
Per la seva banda, el president del PP a les Balears, Biel Company, qualificat de “presa de pèl” el REIB ja que, segons expliquen, no inclou cap euro per a les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura