Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'acord s'aprovarà divendres 2 de març en Consell de Govern i es publicarà dissabte al BOIB
La conselleria de Presidència ha arribat a un acord amb els sindicats pel qual els serveis mínims del 8 de març, Dia Internacional de la Dona, seran similars als de 2017.
L’Administració preveu que els serveis essencials -és a dir, aquells referents al personal públic dels àmbits educatiu, sanitari, de seguretat i transport- es compleixin tant si l’aturada és d’una jornada com de dues hores per torn.
L’acord s’aprovarà divendres 2 de març en Consell de Govern i es publicarà al BOIB de dissabte. Fins aleshores, queda pendent que el Govern decideixi en què consistiran els serveis mínims a Educació primària i secundària. Si seran d’un docent per cada tres alumnes com el 2017 o bé, com tot indica, d’un per cada sis o, en el cas de Secundària, per cada nou.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit