Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Se'n veuran beneficiats treballadors de sanitat, educació i serveis generals
El Govern ha firmat i escenificat l’acord amb els sindicats per la pujada salarial del 2% dels treballadors públics. Un acord que s’ha assolit amb la majoria dels sindicats amb representació al sector públic de la comunitat.
La pujada del 2% s’aplicarà a 44.000 empleats de la sanitat, l’educació i els serveis generals. La mesura s’incorporarà al projecte de Llei de Pressupostos de la comunitat per a l’any que ve, que encara està en fase d’elaboració.
Quedarà pendent la pujada del 2% del 2020, que el mes de maig ja es va acordar que s’aplicarà a partir del 2023.
Els cinc sindicats que han firmat l’acord valoren de manera positiva l’acord, especialment el fet que l’increment s’apliqui tant al salari base com a les retribucions complementàries. Tot i això, consideren que era un augment que el govern havia d’aprovar de totes totes.
Ara confien que, tal com s’ha compromès la consellera de presidència, Mercedes Garrido, comenci un nou període de negociacions per millorar les condicions laborals del treballadors públics.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys