Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
L'Executiu anuncia una inversió que es traduïrà entre d'altres en increment de freqüències i el comitè considera que "la situació mana"
119
Govern i el comitè d’empresa de Serveis Ferroviaris de Mallorca donen per acabat el conflicte laboral. La presidenta de l’Executiu, Francina Armengol, ha anunciat avui al Parlament una inversió de 12 milions d’euros en mobilitat que es traduirà, entre d’altres, en millores per als treballadors de l’empresa pública.
Segons Armengol, es duplicaran les freqüències del tren entre Inca, Marratxí i Palma, que passarà cada 10 minuts en hores punta. Així mateix, els combois ho faran cada 40 minuts entre Manacor i Sa Pobla. Això, segons Armengol, es farà mantenint les tarifes i bonificant amb 5 euros els nous usuaris.
El comitè d’empresa ha dit que, amb el compromís del Govern i la situació econòmica actual, se suspèn la protesta laboral. Ricardo Mas, president del comitè, considera que els canvis com l’augment de freqüències o la comptabilització de la disponibilitat o les hores extra com a dies lliures, suposaran una “petita revolució” que implicarà reformes a tots els departaments. Així mateix, segons Mas, el Govern manté la proposta d’incrementar la plantilla. Per tot, i per la situació de dificultats econòmiques actual, els treballadors mantenen el compromís de “no reactivar” les aturades que van suspendre fa unes setmanes. “Més enllà del conflicte”, diu Mas, “mana la situació”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola