Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El projecte va arrencar fa mig any i engloba els illots i àrees com es Amunts i ses Salines
L’objectiu del pla “Font i Quer“, que ha estat batejat amb el nom del botànic que va estudiar la flora pitiüsa en la primera part del segle XX, consisteix a recuperar i assegurar la conservació d’espècies i subespècies ja catalogades, i que estan amenaçades o tenen especial interès.
S’estudiaran in situ i també es recol·lectaran llavors durant el 2018, amb 250.000 euros provinents de l’impost de turisme sostenible.
Hi ha en principi 19 espècies a protegir, moltes d’elles endèmiques.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit