Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

En aquesta legislatura s'haurà actuat al 40 per cent dels centres educatius
Col·locar una escala d’evacuació, instal·lar un ascensor o adaptar el menjador, la cuina i els banys (posar rampes d’accés al porxo i al gimnàs), són només algunes de les actuacions que s’estan duent a terme al CEIP de Gènova. Aquesta és una de les intervencions que els pròxims mesos el Govern farà a 65 centres educatius de les illles.
És el conjunt d’actuacions sobre infraestructures educatives més important que s’ha fet els darrers anys i suposa millorar l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques, rehabilitacions, reformes integrals o retirada de fibrociment.
Hi ha obres especialment destacables com la construcció de l’IES Santa Maria, una reivindicació històrica dels veïnats que farà les primeres passes a finals d’estiu amb l’adjudicació de les obres.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys