Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
En aquesta legislatura s'haurà actuat al 40 per cent dels centres educatius
Col·locar una escala d’evacuació, instal·lar un ascensor o adaptar el menjador, la cuina i els banys (posar rampes d’accés al porxo i al gimnàs), són només algunes de les actuacions que s’estan duent a terme al CEIP de Gènova. Aquesta és una de les intervencions que els pròxims mesos el Govern farà a 65 centres educatius de les illles.
És el conjunt d’actuacions sobre infraestructures educatives més important que s’ha fet els darrers anys i suposa millorar l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques, rehabilitacions, reformes integrals o retirada de fibrociment.
Hi ha obres especialment destacables com la construcció de l’IES Santa Maria, una reivindicació històrica dels veïnats que farà les primeres passes a finals d’estiu amb l’adjudicació de les obres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències