L'Executiu recorda que s'han adjudicat altres Obligacions de Servei Públic per 88€ euros per trajecte, mentre que la de Menorca es manté en 130€
El Govern insistirà per aconseguir la tarifa plana de 30 euros en els vols entre illes, tot i la negativa d’Europa, que considera que l’actual descompte del 75% ja en garanteix la suficiència de places i vols. L’executiu autonòmic tampoc entén el rebuig del Ministeri de Foment a declarar el servei públic de la línia entre Menorca i Barcelona, ja que no veu que hi hagi prou freqüències en la ruta més emprada pels menorquins, ara sotmesa al monopoli de Vueling. I negocia també amb Foment una millora del servei públic de la ruta Menorca-Madrid perquè el preu de referència actual, de 130 euros per trajecte, 65 per als residents, passi a ser de només 90.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria