Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Comunitat assumirà una part del finançament del servei que ofereixen les entitats socials
El Govern concertarà les entitats socials que gestionen serveis d’atenció als col·lectius vulnerables. És un dels punts del projecte de llei d’acció concertada. Complementarà la llei del tercer sector i serà aprovat aquest divendres en Consell de Govern.
Amb la nova normativa, la Comunitat assumirà una part del finançament del servei que ofereixen les entitats socials, que fins ara depenien principalment de les subvencions. L’Executiu considera que això donarà més estabilitat als treballadors d’aquestes organitzacions i també als beneficiaris.
A més, per a la concertació es tindran en compte aspectes tècnics, mentre que fins ara només puntuava la solvència econòmica de les entitats que optaven als ajuts.
26 entitats socials han participat directament en l’elaboració del projecte de llei.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle