Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
El director general d'Energia, Joan Groizard, assegura que lluitaran per reduir al màxim l'impacte ambiental de l'avantprojecte
116
Els representants dels municipis afectats, Manacor, Artà i Capdepera han expressat al conseller de Territori, Marc Pons, la seva preocupació i els hi han fet arribar l’informe del qual es desprèn que el soterrament del cablejat és factible. Des del Govern, però, asseguren que és una tasca difícil perquè topa amb la normativa estatal que contempla que el soterrament en sòl rústic no és possible i ha de ser aeri. Tot i això, el director general d’Energia, Joan Groizard, ha assegurat a IB3 Ràdio que lluitaran per reduir al màxim l’impacte ambiental de l’avantprojecte que recull la instal·lació de torres elèctriques de 57 metres d’alçada.
Els batles dels municipis afectats són conscients de la problemàtica però no es donen per vençuts. Asseguren que arribaran fins on faci falta per defensar el territori .Sentim el batle d’Artà, Manolo Galán.
La batlessa de Manacor, Catalina Riera, espera que la seva lluita serveixi perquè, en un futur, es pugui modificar la planificació estatal.
Divendres acaba el periode d’exposició pública i el termini per presentar al.legacions a l’avantprojecte. Despés s’hauran d’analitzar totes les propostes i fer-les arribar a Madrid.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya