Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'autodenominat Estat Islàmic ha reivindicat l'atemptat
El govern de Sri Lanka reconeix que els serveis d’intel·ligència del país van rebre avís de possibles atemptats hores abans que fossin perpetrats, però que no van compartir la informació i no van poder reaccionar. El president ha anunciat que reestructurarà els organismes de seguretat.
Els terroristes van atacar tres esglésies i quatre hotels de luxe. El recompte de víctimes mortals és ja de més de 320, entre elles, 45 infants i adolescents, segons Unicef.
L’autodenominat Estat Islàmic ha reivindicat l’atemptat. El govern de Sri Lanka creu que ho van fer com a resposta a la matança en dues mesquites de Nova Zelanda de dia 15 de març.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca