La consellera de Cultura, Fanny Tur, promourà la renovació de tot el Patronat de la Fundació Rubió perquè els actuals patrons siguin substituïts per representants de les principals institucions i entitats de Menorca, dedicades al foment del territori, la cultura i el patrimoni, tal com marca l’acta fundacional de l’entitat. És la primera passa que permetrà desbloquejar l’actual situació de l’entitat i dedicar-la als seus vertaders fins.
La consellera s’ha reunit avui amb la filla del mecenes, Mercè Rubió, i el seu advocat, per tractar la situació d’aquesta fundació, que durant els seus 30 anys d’existència gairebé no ha desenvolupat les activitats benèfiques originals.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros