Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Els darrers dos mesos ha estat fent feina a la unitat de cures intesives
Grace Sánchez compagina els entrenaments i competicions com a lluitadora olímpica amb la seva feina a l’Hospital Son Espases. És infermera de l’àrea d’hospitalització domiciliària. Però els dos darrers mesos, enmig de la tercera onada i amb l’hospital saturat, ha estat fent feina a la unitat de cures intensives. Ho recorda com el pitjor moment del darrer any.
Com a lluitadora es troba en un bon moment. Ara el seu pròxim repte és el preolímpic europeu que se celebra a Budapest del 17 al 21 d’aquest mes. És el seu somni: aconseguir, el pròxim cap de setmana, un bitllet per a Tòquio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats