Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Centenars de persones es varen atracar anit al Parc Reina Sofia
El Festival folklòric d’Eivissa Mare Nostrum ha triat enguany el municipi de Vila com a amfitrió.
El Parc de la Reina Sofia va acollir anit les actuacions d’un total de 108 artistes procedents de 5 agrupacions folklòriques d’Eivissa, Burgos, Ciudad Real, Itàlia i Portugal.
L’esdeveniment, que cada any se celebra en un municipi diferent de l’illa, suma ja 22 edicions i la seva popularitat creix any rere any.
L’intercanvi cultural i el vincle entre els grups que hi participen són alguns dels seus punts forts.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata