Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els preus de la porcella i les gambes no són tan cars com al 2017
No és gens habitual que els mercats de Palma obrin les portes en diumenge, però és que avui no és un diumenge qualsevol. N’és el darrer abans de festes i qui més qui manco encara ha de comprar alguns aliments. Els productes més cercats han estat la porcella, les gambes i el cuixot.
Gambes i més gambes dins un recipient. Aquesta imatge s’ha vist amb freqüència avui als mercats. Habitualment un dia com avui els preus solen estar disparats però enguany és diferent. El peix, en canvi, sí que enregistra un augment de preu comparat amb un parell de setmanes ençà. Si les gambes i el peix triomfen per Nadal, què n’hem de dir, de la porcella? Comprar-la avui costa 10 euros més que fa 1 mes. L’augment, però, és menor que altres anys.
N’hi ha que no tenen miraments a l’hora de pagar per un bon cuixot, i en el que han de pagar per aconseguir-lo, amb preus que arriben fins els 500 euros.
Amb els carnissers fent feina a escarada s’ha acabat el diumenge de mercat. Això sí, amb un bon brindis per desitjar molts d’anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila